´

1500

Publicerad 2010-08-07 15:02:59 i Allmänt

Hallihallo bloggen
Vaknade upp hos rebeccavbabe idag. Kom hem lite innan tolv inatt.
Det var inte så speciellt mycket som hände i stan igår, träffade några människor och gick runt på stan från kvart i åtta till lite över elva tror jag, smått lamt. Men jag hade trevligt, riktigt trevligt!

idag har jag inte några som helst planer på vad jag ska göra. Får väl helt enkelt ta och se lite.
Imorgon blir det förmodligen att åka till Öland och rida Kamel, aldrig gjort det förr, Är det någon av er som har ridigt KAMEL förut?

Ska försöka få med min pojkvän om han kunde och har lust, hm jaja!
time to go!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-08 13:44:02

Ja, det har jag! I öknen i Tunisien... Och Timmy hälsar att det är synd att din pappa måste köra dig överallt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela