´

dubbelmoral

Publicerad 2010-08-18 18:51:39 i Allmänt

Hm, jag vet inte om jag ska skratta eller... gråta? Jag tror det får bli skratta.
Jag vill inte vara elak eller någonting, men den här killen tar nog hem priset till världens mest.. pinsamma killen jag vet om?

Han är en kopia av Amir - gaybloggen ni vet?
Han täcker sina bröst som om han vore tjej.
Han sminka läpparna värre än vad fjortisar gör.
Han helt enkelt skämmer ut sig själv.

På sin blogg för ett tag sen skrev han ett inlägg om Amir där han skrev att han var en äcklig jävla bög, att han var patetisk och sånt. Sen skickade han in ett mail till  Amir om där det stod " Det finns inte tillräckligt med kända bög bloggar, men därför är det kul att gå in och läsa din blogg och slippa läsa alla tjej/fjortis bloggar. Du har liksom gett bloggvärlden nått annat än dessa ego tjejer och fjortisar!"

Först säger han i sin egen blogg att Amir är en äcklig jävla bög som går ut med i bloggen att han går på toa och gör det han gör sen skickar han in till " gaybloggens änglar"

Hej dubbelmoral, är det någon som är patetiskt, är det han.

Kommentarer

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-08-18 19:03:36

- Tack så mycket (; det är en tillfällig som jag har tills jag hittat någon som kan göra en snygg header till mig(:



hehe jo samma här, har jobbat hela sommaren så nog har den varit kort :o vilken klass började du nu då? :)

allt är bra med mig, hur är det själv?

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-08-18 19:12:19

- Hehe tack så mycket (;

Åh, vilken linje?

Postat av: L I N N

Publicerad 2010-08-18 19:34:15

HOPPAS DU HAFT EN SUPER UNDERBAR ONSDAG =)

Postat av: Angelina

Publicerad 2010-08-18 19:48:02

sv: man kan väl aldrig ha för mkt bilder? eller? ;D

Postat av: hannas blogg

Publicerad 2010-08-18 20:03:19

hahah !



sv: Jo det har varit bra, dom har kört slut på oss med både cykling, vandring i stan och springades i skolan!! haha hur har du haft det själv? :)

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-08-18 20:34:12

- åh (; det känns bra eller ?

Postat av: anna

Publicerad 2010-08-18 20:47:57

ja det är ju de! :D

Postat av: dno

Publicerad 2010-08-18 23:30:26

i like your header!

Postat av: josefine

Publicerad 2010-08-19 09:56:52

sv: skönt att höra :D

jag mår toppen :D

Postat av: moa

Publicerad 2010-08-19 11:16:53

Idag är jag hemma igen från skolan och idag missar jag "klassens dag" Om jag är sjuk imorgon också så måste jag till doktorn! :(

Postat av: olivia

Publicerad 2010-08-19 13:17:13

Sv: Har eran skola redan börjat? :o <3

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-08-19 13:36:02

Åh vad härligt!! Hoppas det fortstätter så :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela