´

Igårkväll

Publicerad 2010-08-14 14:21:36 i Allmänt

Jag smet bort till rebecca igår efter jag fixat mig lite. tog sällskap med emelie som skulle till rebeccas "granne"
När jag kom hit så var Emma och rebecca här, efter en stund kom Jonatan. Vi tog fram dipp och grönsaker och gottade oss tills resten kom vid halv nio, då vi tog fram lite dricka och satte på högsta volym på musiken. Måste säga att det var riktigt trevligt, och kul också. Tack för allt!


Idag vet jag inte vad som händer, sista lördagen innan skolan börjar och det känns hemskt. På måndag kommer jag inte kunna somna för att man vet att det är skola dagen efter, så kommer man stiga upp jätte tidigt säkert för att man vill hinna, hm. Jaja, det kommer nog gå bra ska vi se.

Nu ska jag nog dra mig hemåt och se om bilen är hemma så man kanske kan sticka ut och köra en runda? Men bilen följde säkert med till växjö igen, men det får vi se!

ha en underbar dag!
puss

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-14 16:34:51

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med dig, vad gör du ikväll?

Själv ska jag på kräftskiva, tänker dock inte äta

kräftor haha ;D

Postat av: SARASTiLLE

Publicerad 2010-08-14 17:59:42

Hej!

För första gången någonsin har jag en "dagens blogg"-tävling på min blogg. Dock är det inte riktigt samma sak som Dagens blogg. Läs mitt senaste inlägg på bloggen om du är intresserad av att vara med och tävla om lite extra publicitet!

KRAM :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela