´

nyvaken

Publicerad 2010-08-25 09:59:59 i Allmänt

vet inte hur mycket jag har drömt inatt. Bara hemska drömmar om jag minns rätt. Så, vad gör jag idag? Ingenting speciellt tror jag, jag och rebecca kanske ska ner till braås skola och kolla till läget och hälsa på alla.
Nu funderar jag på att gå ner och äta lite, inte för att jag är hungrig utanför att jag behöver det.

Sen funderar jag även på att gå ut och ta lite kort, beroende på väder. Det blåser som fan just nu, vet inte om det regnar.

puss

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-08-25 10:10:19

ja, haha.. jag hoppas bara du jävlades nu. duvet, såna där tråk-kommentarer som inte har nåt alls med inlägget att göra? hahhaa ;)

Postat av: Kate http://kategundersental.blogg.se

Publicerad 2010-08-25 10:49:26

jaa då de e bra med mig, sj?

Postat av: ange

Publicerad 2010-08-25 11:20:16

godmorgon:)

Jaop det är underbart! själv? :D

Postat av: ange

Publicerad 2010-08-25 11:28:02

SV: ska nog på kräftkalas senare idag :)

själv? :D

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-08-25 11:43:37

säg gärna vad du tycker om min nelly outfit som jag tävlar med:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela