´

RIP

Publicerad 2010-08-23 14:19:04 i Allmänt

Vi tänker på dig hjärtat.

Kommentarer

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Publicerad 2010-08-23 14:24:52

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Jessica & Paula ♥

Publicerad 2010-08-23 14:44:18

Fin header ! :)

Allt bra?

Postat av: Kristin Jonsson

Publicerad 2010-08-23 14:48:46

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar kristin!

Postat av: marcus

Publicerad 2010-08-23 16:24:02

Sv; Jag mår toppen =) vad gör du?

Postat av: josefine

Publicerad 2010-08-23 21:25:46

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela