´

1 december

Publicerad 2010-12-01 11:10:46 i Allmänt

Fyyyfaaan vad tiden går fort! helt sjukt, nyss var det augusti och vi började gymnaiet..
Vi satt här om dagen och räknade ut att ca 4.5 månad är hälften av skolåret. Vi går i skolan 10 månader minus helger, lov och studiedagar. Så då blir det ca 9 månader om inte mindre. Så vi har gått ett halvår (i skolår) i skolan snart! helt sinnessjukt..

Men jag menar, första december? nej det går inte in i mitt huvud.
Ingen skola idag för mig i alla fall, jag är tillbaka på spåret där vi är lediga varje onsdag, hur skönt?
Jag ska nog pallra mig ut på en promenix eller bara ut och fota. Får se, känner inte för att sitta inne och glo på tv hela dagen. Jag är sjukt sugen på pepparkakor. Eller lussebullar.. en speciell lussebulle!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-12-01 12:17:35

speciell lussebulle: peppearkakslussebulle?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela