´

alltså... nej?

Publicerad 2010-12-02 07:00:33 i Allmänt

Några saker jag inte förstår mig på bara, några saker jag vaknade med på tanken.
1- Varför har disneyChannel stått på hela natten utan avbrytet klockan tio?
2- Varför vaknar jag innan klockan sex när jag ska upp klockan sju?
3- Varför ska kärlek alltid vara så jävla störande, eller irriterande?
4- Varför vaknar jag hungrig, när jag aldrig gör det annars?
5- Varför blir man mer hungrig i skolan om man inte äter än vad man blir hemma om man inte äter?

Okej, ja det där kommer ta en bra stund för mig att lista ut. Inte för att mitt kärleksliv är så värst komplicerat och sånt, men jag menar bara "varför inte bara vara vän?" bara för att man råkar kolla lite extra mycket på någon i klassrummet betyder det inte att man gillar personen i fråga. Haha, åh.

Jag ska ner och äta nu sen ska jag fixa iordning mig till skolan.

Kommentarer

Postat av: ems

Publicerad 2010-12-02 08:59:24

ska snart göra mig iordning :D hittar du på idag?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-02 10:22:55

men allså om du vill festa på nyår ska vi skita i det då :)) ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-02 21:38:08

nehe 9.o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela