´

Jag blev träffad av blixten

Publicerad 2010-12-04 10:03:17 i Allmänt

Jag drömde om oss inatt. Mig och dig. Du och jag du vet? Jag blev träffad av blixten, du var där och höll min hand.
Ja, du var också med i drömen. Varför blev det såhär? Jag vill tillbaka till typ.. gamla tider men ändå vara kvar i nuet. Jag älskar nuet som det är, men det kunde få vara lite mer som förr.


Godmorgon, första gången på länge som jag verkligen kan skriva det i bloggen och mena det, annars brukar klockan vara runt halv ett, men nu är den bara tio. Men, jag vaknade vid åtta, alltså åtta? på en lördag.. oj.

Jag sitter nere i soffan, kollar på tv och dör, nej. Kollar ut genom fönstret där tre stora luffsar leker i snön som galningar.
Wihu, han är stooor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela