´

Kom i julstämning

Publicerad 2010-12-20 10:35:34 i Allmänt

Med tanke på att jag inte var hemma i helgen och att jag inte har pratat med mamma och pappa sen i torsdags kväll typ. Så ska jag vara hemma hela kvällen och hjälpa mamma med gran och sånt mys. Snacka julstämning!
Jag var hemma en timme igår sen gick ju jag ut med amanda sen när jag kom hem så gick jag direkt upp på rummet. Till pappa sa jag bara "Hej, hejdå" typ sen gick jag. Mamma och jag pratade väl lite om hur det hade varit och så, inget mer.

Påtal om julstämning, nu ska jag göra julkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela