´

Natt i Rottne

Publicerad 2010-12-26 14:32:19 i Allmänt

Hallå på er, oj redan halv tre vart tar tiden vägen?
Kom just hem från rottne, tillbringade natten ihop med tre fina vänner, Nelly Daniel och Daniel. Mikael var där en stund med men smet hem sen. Somnade i dannes soffa så vi orkade inte gå hem tjugo i två inatt höhö.. Gick hem idag på morgonen runt tolv tiden eller något.

Kollade på film hela kvällen igår, bland annat kommissarie späck igen den är så grym! Sen var det någon fantasy film sen kollade vi på remember me, också riktigt bra. 

Jag ska ta mig lite cheescake nu och glo klart på fångarna på fortet asum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela