´

Photoshop

Publicerad 2010-12-12 22:57:08 i Allmänt

hello people, allt bra? Jag skrev ett rätt sådär långt inlägg innan sen råkade jag trycka bort allting utan att det sparades, hatar mig själv ibland.

Men idag har jag inte gjort mer än att legat i sängen och kollat på tv, sen har jag legat vid datorn. Varit ute och letat gran men alla var så fula så vi tog ingen.
Jag har legat och spelat bubble struggle 2 och kollat på old dogs med mamma och pappa. Vi skrattade så sjukt mycket så tårarna sprutade haha..

Ska inte till skolan imorgon, känner mig sjuk.
Nä jag ska på Braås skolas lucia och kika på de "små" niorna och uppleva minnen från förra året när jag var med i vårt luciatåg. Sen efter det ska jag tagga I party @ GRACE imorgon kväll! Ååh det kommer bli awesome!!
Ska förfesta hos en klasskompis kompis inne i stan innan det, skola dagen efter oj vad trötta vi kommer vara när vi ska ha redovisning hihi!

Nu ska jag sova, här har ni en ps bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela