´

18/7-10

Publicerad 2010-07-18 16:17:37 i Allmänt

Söndag åter igen, hatar söndagar.
Mysis åkte just hem till sig och jag är sugen på cappuccino, får gå ner och göra mig en kopp.
Vaknade runt elva idag när jag får en arm runt mig, den armen som får mig att piggna till på ett smack. Jag älskar när han lägger armen om mig på morgonen så jag vaknar, det är det bästa sätter att kunna vakna på.


Inga direkta planer för dagen, jag börjar bli hungrig nu, trots att jag åt för en och en halv timma sen, jag var inte hungrig då.

Igår var det en månad sen som vi börjar skolan igen, vi har alltid börjat runt 23 augusti men nejdå inte iår.
Men jag ser fram emot att börja ny skola med nya elever och nya lärare, så det är okej att vi börjar den 17 istället.

Snart dags för Tranemo resa igen, var där i september förra året, på älsklings födelsedag. Det var riktigt mys, det är alltid mys där.

Nu ska jag ner och göra mig en kopp cappuccino sen lägga mig och kolla på tv!

CHRISTOFFER HJÄRTAT, JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-07-18 16:27:26

tack

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-07-18 17:09:22

SV; Vad bra :D

Det är bra med mig med :)



Vad gör du?

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-18 17:33:46

sv:okej :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

Postat av: eeeeeee

Publicerad 2010-07-18 17:36:47

Sv; ekänn att honva grym hihi ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela