´

AVATAR

Publicerad 2010-07-15 12:14:20 i Allmänt

Godmorgon underbara läsare, sovit gott?
Jag som faktiskt som en stock, jag somnade till filmen som jag sa att jag skulle göra.
Jag har redan sett filmen en gång och jag tycker att den är underbar , fortfarande.
Ligger faktiskt i sängen och kollar på den just nu. Jag själv blir faktiskt fascinerad av filmen.

Planerna för dagen är som vanligt ingenting, det är så fruktansvärt dött i Braås när inte rebecca är hemma. Dock så är det knappt någon hemma som kan eller vill hitta på någonting, så då sitter jag hellre hemma och sysselsätter mig själv.
Mamma och pappa undrade just om jag ville följa med ut till morfars husbåt och basta och så, men jag är lite för lat för det. I så fall tar jag moppen ut dit.

Dags att lägga ifrån sig datorn och kika vidare på filmen, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela