´

DAGENS HISS

Publicerad 2010-07-20 23:17:29 i Allmänt

Låt mig hissa "BLOGGEN ÄR MODERERAD" kanske inte för andras skull utan mest för min egen.
Innan tyckte jag att det var svårt att hålla reda på vilka kommentarer man hade svarat på tillexempel om man loggade ut från blogg.se och sen loggar in igen lite senare, så kanske man glömde bort vilken senast svarade kommentaren var. Med det här så slipper jag att vara osäker "hm, svarade jag på den innan eller inte" Tycker det är jätte smidigt, så det rekomenderar jag till er bloggare som har svårt att hålla reda på era kommentarer!


Dock kanske det inte är så kul för er läsare när man har modererad blogg, men se det som en fördel trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela