´

Hade velat säga det högt..

Publicerad 2010-07-27 11:39:36 i Allmänt

.. Men vad tjänar det till när jag har mig själv att skylla egentligen?

Godmorgon finisar, allting väl med er?
Hur skönt var det inte att få sova? Jag har inte fått sova ut på länge. Det är svin kallt i huset och vädret vet jag inte ens hur det är eftersom att jag satte mig direkt vid datorn.
Men om jag kikar lite under parsiennen så ser det ut som att solen lyser.

Jag ska ner och äta frukost och sen se om någonting intressant händer. Ingen är hemma känns det som, endast folk i rottne just nu. Och det känns som jag är för lat för att ens åka dit idag. Men jag tar dagens om den kommer.

Imorgon kommer mammas morbror från Finland och hans flickvän, det var länge sen dem var här.

Nä, gå ner och försöka äta någonting. Hoppas ni har det fint!
puss

Kommentarer

Postat av: DAISY

Publicerad 2010-07-27 12:00:47

tack så mycket :)

idag ska jag ha en heldag med en vän, vad ska du göra?

Postat av: ASIAT

Publicerad 2010-07-27 12:19:13

sv: idag ska jag träffa en vän och shoppa!

hoppas du får en fin dag, kram =)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-07-27 12:39:46

Vad fotar du med för kamera? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela