´

hemskt

Publicerad 2010-07-30 14:23:21 i Allmänt

Igår kunde jag inte somna, låg och tänkte på christoffer hela natten. När jag väl somnade runt halv 3 - 3 så var det skönt. Men sen ringde alarmet klockan 8? VARFÖR? jo för att jag glömde stänga av det förra fredagen då jag ställde den för tranemo resan. Klant säger jag bara.. lyckades tillslut somna om och vaknade kvart i tolv igen.

Nu har jag lekt med trols och rasmus som kom på besök. Mamma och pappa ska ut till dom ikväll och undrade om jag ville följa med. Då kommer den stora frågan
- vad tusan ska jag göra där..?
- vad tusan ska jag göra hemma själv..?
Jag har ångest, jag vet inte hur eller vad jag ska göra. får ta och forska lite i det här. 

nu ska jag kila, puss

Kommentarer

Postat av: Angelina

Publicerad 2010-07-30 14:45:22

sv: den dagen du frågade, så solade jag :D och nu trökar jag för det är skit väder!! -.- sj? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela