´

Regning dag

Publicerad 2010-07-29 12:51:46 i Allmänt

Godmorgon mina sköna, allting väl med er idag?
Jag vaknade för en och en halvtimma sen och jag ligger fortfarande i sängen med datorn på magen.
Kalla mig lat.
Måste försöka dra mig upp ur sängen och äta lite frukost kanske.
Ingenting är planerat idag, finns inte alls mycket att göra här hemma. Vädret är inte heller så speciellt roligt, det har regnat hela dagen.

Igår kollade jag på filmen 50 first dates den var helt okej! Dock började man störa sig lite på när tjejen i filmen inte mindes killen i filmen pga hennes bilolycksskada för ett år sen.


Nu ska jag ta mig ner och äta något. Ha en finfin dag allihop!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-07-29 13:03:17

sv: så lite ;)

Postat av: julia

Publicerad 2010-07-29 13:19:59

sv: aah, med dig då?(:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela