´

rensar garderoben

Publicerad 2010-07-13 20:18:09 i Allmänt

Oj, det behövs verkligen med lite städ i garderoben, hittade massvis som jag inte ens använder. Tusentals "sporttröjor" ni vet typ adidas/puma t-shirts. Har fått mer än hälften av min bror, samt lånat någongång sen antingen glömt eller skitit i att lämna tillbaka, men har man ungefär 5 likadana t-shirts som inte ens är snygga som dessutom är från braåsGoIf's fotboll så är det ingenting att lämna tillbaka. Sen kan inte pappa skilja på vår tvätt så han lägger hälften hos mig sen hälften hos Timmy, pappa är inget direkt tvättproffs haha.

Kommer slänga lite mer än två pappkassar med kläder nu, sen en del kläder är jag osäker på om jag ens vill slänga.
Som en klänning jag har haft sen jag gick i sexan, tycker fortfarande att den är lite söt. Kanske finns någon liten själ som kan ärva den hihi..

Bäst att fortsätta rensa!

puss

Kommentarer

Postat av: eeeeeee

Publicerad 2010-07-13 22:01:45

du behöver nty slänga jag finns ju :O :'D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela