´

Söta läsare!

Publicerad 2010-07-19 16:58:48 i Allmänt

Ibland har man så söta läsare, så då får man ännu mera blogglust. Jag älskar när ni ger mig så söta kommentarer!
Tack för det!


hihi, gulligt va?


Somnade faktiskt före Raimo igår, helt otroligt. Somnade åter igen till Avatar, och vaknade när den slutade så jag försökte ta mig in till sängen för att somna om hehe.
Idag får jag äntligen träffa Rebecca igen efter en vecka, förstår inte hur jag har orkat vara här hemma ens så fruktansvärt dött här.

Sov med flätor inatt för att få håret hyffsat utan att behöva platta det, kännde att jag inte orkar platta det idag.
Det blev helt okej faktiskt.


Haha, fick världens dubbelhaka bara för att jag pratade med mamma samtidigt, men jag är lika snygg ändå eller hur haha!

På lördag åker jag tillbaka till efterlängtade Tranemo med familjen, älskling, Raimo och förstås Ottossons förmodligen.

Nu är det mattajm, första jag äter på hela dagen, oups!
Hoppas ni har det super fint

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela