´

Svar till frågestunden

Publicerad 2010-07-29 18:49:05 i Allmänt

Jag kommer inte lägga ut vilka det är som har ställt frågorna!

1. Varför är jag bäst?
Emmy; Du är bäst för att du bara är det!
2. Favoritlåt?
Oj, jag vet inte riktigt om jag har någon favoritlåt. Men jag kan ju säga att jag tycker faktiskt att ladyGagas nya låtar är helt ok!
3. Vilken land om inte Sverige skulle du vilja bo i? :)
Ett land utom sverige.. Rätt svårt med tanke på att jag bara har varit i svergie och finland typ, men kanske portugal eller något :)
4. Vilket är ditt favorit band just nu?
Jag har inget riktigt favorit band, men innan var det My Chemical Romance
5. hur är du som person??
Jag som person är väldigt lätt road, jag älskar att bara ta det lugnt och mysa. På fester kan man säga att jag är en bland de galna!
6. vad påpekar många hos dig? (ex, är du smart, seg, puckad, osv)
De flesta säger att jag är jävligt trög, seg och smått irriterande!
7. Vad vill du bli när du blir stor?
När jag blir vuxen vill jag bli fotograf eller något liknande :)
8. har du många läsare ? :D
Jag kan inte säga att jag tycker att jag har lite läsare med tanke på att jag hade mycket mindre läsare på min förra blogg. Idag har jag nästan runt 50 läsare varje dag, och det tycker jag är hyffsat för mig som knappt skriver om någonting vettigt ;)
9. vad fick dig att börja blogga?
Det som fick mig börja blogga var att min bästavän började blogga, dock hade jag haft blogg jättejätte länge som jag aldrig var inne på. (För jag förstod inte hur jag loggade in)
Jag tyckte att det verkade rätt intressant med bloggandet och alla besökare, kommentarer och liknande :)
10. hur har du gjort med sminkningen på bilden i din header?
Hehe, det är rätt många som undrar det! Jag gjorde faktiskt det i Photoshop, Jag själv tycker det blev rätt bra.
11. Vad använder du för redigerings program?
Jag använder ett program som jag fick med datorn. Adobe photoshop Elements 6.0
12. Hur säxxy är jag mellan 1-infinity?
Haha, edward, du glömde ena siffran - 0
13. tycker du att ajg bör ändra på något i bloggen?
Hade gärna svarat på frågan, men jag har aldrig läst din blogg, men som det såg ut så såg det okej ut!
14.Vill du ha en header av mig på söndag?
Nej tack! jag är helt nöjd med min nuvarande header!
15. Varför startade du din blogg?
Jag hade en annan blogg innan, men jag kände att jag ville förnya mig och börja om från början!
16. Hur gammal är du?
Jag är 16.
17.Vad är din favorit färg?
Jag har ingen speciell favoritfärg, men lila och riktigt röd är fint! - älskar skarpa färger
18.  Du kommmer på festen på lördag va? You have to:D
Haha, eve! Jag vet inte, får se om jag har något annat för mig, är inte på fest humör ;) !
19. En grym men även billig system kamera?
Det finns många olika systemkameror. Ett exempel är Nikon D3000. Jag sökte på google.se för att hitta ett billigt exempel. Det kan du också göra!
20. Vilket namn skulle du heta om du fick välja?
Om jag fick välja.. Jag har alltid tyckt om Emmy. Jag skulle också vilja ha något riktigt ovanligt!
21. Vad gillar du för sorts skor?
Åh, jag älskar skor! Högaklackar är ur läckert, även converse är otroligt snyggt och sköna! Det finns så mångar skor jag skulle vilja ha i min garderob ;) När jag gick i sjuan så hatade jag skor, jag hade alltid mina vita adidas skor hihi!
22. Hur lång är du?
Jag är runt 167 och 168
23. Vad använder du för smink på vanliga dagar och fester?
Jag använder mest foundation, mascara och eyeliner. Till fester kan det bli lite ögonskugga och sånt också! Jag är lättsminkad!
24. Hur träffades du och din pojkvän :)?
Vi träffades första gången på ett disco tror jag när vi gick i sexan, fast då lärde vi förstås inte känna varandra. Vi lärde känna varandra när vi började samma skola i sjuan alltså. Vi stod och tjaffsade smått i fritidsgården om - ingenting. Sen blev vi väl smått kära i varandra och så sa det bara klick ;) Vi har varit tillsammans två gånger, första gången höll det 9/½ månad. Vi hade uppehåll i 3 månader sen blev vi tillsammans igen :)!
25. Finns det något som du längtar till riktigt mycket?
Oj, det finns jätte mycket jag längtar till.. En sak jag längtar till är när jag blir faster (som jag hoppas att det inte ska dröja allt för länge *host* ;) )
26. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Eftersom att vi började om från början så har vi varit tillsammans i snart 15 månader :) Men om vi räknar med dom andra 9 månaderna så två år ungefär!


Tack för alla frågor :)!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-07-29 19:23:14

sv: vet inte än, vad ska du göra?(:

Postat av: julia

Publicerad 2010-07-29 19:31:27

sv: okej :)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-07-29 19:46:14

Hej, gud vilken fin blogg. ska vi följa varnadra på bloglovin?:D

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-07-29 19:54:58

sv: samma här :)



var gärna med i veckans blogg där det vilar 1 eller kanske även 2 överaskningspresenter!

/Shoppaholly

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-07-29 20:05:42

SV; Ojdå det var inte dåligt haha :D

Jag har jobbat :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-07-29 21:14:35

Millan, du är ju fasen inte klok :P Faster, klart du ska få bli de men ta det lugnt, ingen av oss har ju fast jobb än ;)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-07-29 22:09:42

Finalisterna är nu uppe:D Gå in och se om det blev du! Rösta gärna vilket fall:)

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-07-29 22:19:30

SV; Jag jobbar på MQ ;D

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-07-29 22:37:54

Kul att läsa igenom frågor och svar! :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-07-29 23:01:14

du skrev ju att du inte skulle skriva namnen och så skrev du det på första frågan =D hahha

Postat av: elina

Publicerad 2010-07-30 02:47:15

Nu har jag utsätt vinnarna i min tävling, kolla ifall du kom med(:

Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Publicerad 2010-07-30 07:06:04

trevlig helg :)

Postat av: Josephine

Publicerad 2010-07-30 08:23:45

sv: hhe okej :) rolig frågestund :)

Postat av: Jojjjjoh

Publicerad 2010-07-30 13:03:11

Tack!

Javisst, sj? :)

Postat av: [Foto & Vardag]

Publicerad 2010-07-30 13:49:26

kul läsning :)

Postat av: moaa

Publicerad 2010-07-30 14:06:00

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-30 14:06:07

nelly: haha men det var ju sånna frågor som jag var tvungen att göra det med ;)

emelie: haha jag kommer inte sluta tjata :'D

Postat av: Jojjjjoh

Publicerad 2010-07-30 14:23:32

Så bra! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-07-30 18:32:03

Misstänker detta men då får du tjata i några månader till, kanske år... vem vet ;) Kanske inte ens kan få barn :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela