´

TOMATO

Publicerad 2010-07-20 23:06:41 i Allmänt

To much sun, men vem tänkte på det idag klockan elva? Inte jag i alla fall. Har fått super mycket sol i ansiktet, armarna, axlarna och bröstet. ME LOOK LIKE A TOMATO - AGAIN!

Lovade ju bilder på mina blåbärs strån som jag gjorde åt pojkarna idag, så här är dem, blev inte så lyckat kanske.

Och så är det som vanligt när man ska visa någonting som syns jätte väl i verkligeten, så syns det inte alls lika väl på bild.


Dagen har faktikst varit riktigt roande.
Började med att göra blåbärs strå, sen åkte vi och fiskade. När vi kom hem så lekte vi kurragömma och massa sånt, hoppade även studsmatta med pojkarna och bara där märker man vilken USEL kondition man har fått.

Önskar att dom var mina kusiner faktiskt.
Nu ska jag göra någonting att äta sen ska jag sova, jag är helt utmattad!
Jag har även fått den förbannade växtverken också, Time to stop grow soon?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela