´

tror jag dör av sömnbrist

Publicerad 2010-07-15 21:39:03 i Allmänt

eller inte, men jag är så trött på kvällar och dagar, nätterna är nog värst!
legat i sängen snart två dagar, okej jag har faktiskt varit ute lite. men inte mycket.

Ligger fortfarande i sängen, kollar på Beck - mannen med ikonerna. sett den tusen gånger men det finns ingenting annat att kolla på.

Min tv är cp, den har liksom dubbelljud. antingen det eller så försvinner ljudet nästan helt.. tredje tvn på mindre än ett år som krabbar? 

Plattade håret och satte i löshår innan, varför kan man inte ha långt hår för?

Kommentarer

Postat av: ladymuffin :)

Publicerad 2010-07-15 21:48:54

Sv; när man väl börjar fattar man hur skönt det är :D

Jag var också lat.. är det fortfarande nu på sommarn iaf :D

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-15 22:09:42

sv: yes det va bra där :)

kika in på bloggen för att läsa lite om det om du vill



/Shoppaholly

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela