´

20 minutes

Publicerad 2010-11-12 10:11:32 i Allmänt

Inte så godmorgon idag, jag är riktigt trött. Och jag höll på att missa bussen idag när jag vaknade tjugo minuter innan bussen gick, fick stressa satan. Men jag hann. Sitter och skriver om mitt hösllov på engelska nu, 250-300 ord, min slutade på 329 ord, men Kajsa var snäll idag sa hon.
Jag håller på att somna, ögonen sviker mig närsomhelst och jag är så sjukt hungrig också. Tur att det är frukost om en minut haha.
Sjukt att det redan är fredag!
Måns och jag har redan haft parfymkrig najs, stinker kille.
Så skönt vi hörs senare puss.

Kommentarer

Postat av: thesswester - inte som alla andra

Publicerad 2010-11-12 12:53:37

gillar din header :)

Postat av: josefine

Publicerad 2010-11-12 16:33:13

fin header :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela