´

Borta bra men hemma bäst

Publicerad 2010-11-07 18:49:07 i Allmänt

Äntligen hemma från Kalmar, eller nej inte äntligen på så sätt med tanke på att det  var urmys att vara där. Det är bara det att det är så skönt att komma hem!
Kan bara säga en sak, helgen var bäst! Har inte haft så kul och mys på riktigt länge.

Kort sammanfattning:
Fredag, Vaknade nio, gjorde mig iordning packade och drog till kalmar. Gick ut och träffade ngn Emelie (stavningen?) sen träffade vi Linus och markus, sen glodde vi fyra på drag me to hell som sög för andra gången. - Somnade.
Lördag, Vaknade, åt frukost, fixade oss och drog till stan för att shoppa, mina pengar tog nästan slut. Kom hem, åt och åkte till stallet - ramlade av..! Kom hem sminkade emmy och lockade henner hår, hon blev- söt!
Idag, Låg i sängen hela dagen, mamma och pappa kom vid tre tiden, sen åkte vi hem, stannade på donken - ew. Nu är jag hemma och har just duschat, ska snart lägga upp lite bilder!
så vi hörs ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela