´

En utmärkt ide!

Publicerad 2010-11-17 10:59:00 i Allmänt

Vi fick en fråga om vad vi skulle vilja ha i växjö tillexempel någonting som inte redan finns här, vi diskuterade två och två. Elin och jag sa att vi ville ha en SexShop jag menar, vi har ju ingen? Hon som höll i det tyckte att det verkade som en jätte bra ide. Men då ska det ju förstås vara en sexshop för alla åldrar, eller okej i alla fall för de över 15. Man blir ju byxmyndig vid 15 så varför inte kunna gå och köpa en dildo?
Säg vad ni vill men så tycker jag i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-17 15:45:48

Det har funnits en sexshop men den försvann för typ 2 år sen ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-17 16:42:35

emelie: haha ah jag vet ;) därför vi vill ha dit en ny ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-11-17 17:17:56

Alla kommer vilja komma in i vår lilla sexshop hihi:)

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-11-17 17:19:52

Sv: Haha hääärligt! Kör på tycker jag;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela