´

Publicerad 2010-11-17 18:03:42 i Allmänt


Let's bring a kiss

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-11-17 18:56:30

Klart jag är de ;) har haft den länge men inte vågat visa hihi

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-17 20:16:57

Härligt (: Jag tänkte nog snart gå å lägga mig haha .. varit halvvaken sen 4 imorse så jag är super trött..

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-11-17 22:10:29

Sv:Nej, självklart finns det dom som klarar av det, som blir jättebra mammor. Men det jag menar med mitt inlägg är att dem får så mycket emot sig att kämpa för vilket gör det hela svårare.



Tycker heller inte man ska klanka ner, som vissa gör på denna persons blogg. Men i jag personligen tycker att just åldern 14 känns så ungt just för att man själv är ett barn då. Jag tycker det. Men har inget emot unga mammor så länge dem kan ta hand om sitt barn.=)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-18 08:59:02

gryma bilder :D as coola!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela