´

Jag vill...

Publicerad 2010-11-08 19:50:48 i Allmänt

Tatuera mig, tur att man fyller arton om ca ett år och tre månader så man kan göra vad man vill fniss!
Jag är riktigt sugen på sidan av magen, handleden eller nacken kanske?
En sak som jag nästan är säker på att jag vill göra är att skriva in min brors namn eller någonting som representerar honom någonstans på kroppen.
De flesta tatuerar in en dels namn efter de har gått bort, men varför bara visa uppskattningen då när de inte kan se den? Jag har tänkt på det riktigt länge och många gånger faktiskt. Dock sjukt fin gest att göra det för att visa att man verkligen älskade personen och så vidare, men jag vill även visa det när personen i fråga lever.

Jag har faktikst funderat på det riktigt länge, även funderat på att skriva in mamma och pappa också.
Hm, ja det är ju ett tag kvar tills jag fyller arton, men ett år kan gå väldigt fort ibland!

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-11-08 21:09:51

Ja, det hade jag också! ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-09 09:50:39

Va gulligt Millis, då hade han blivit glad och rörd =) Men vet du vad vi gör, vi går och tatuerar oss ihop!? Så får du hålla min hand och torka mina tårar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela