´

Namnsdag&farsdag

Publicerad 2010-11-14 15:56:54 i Allmänt

Hallåeller!! Jag är just hemkommen från åseda/morfar/mormor, åkte till åseda och simmade typ tio över tolv idag, sen åkte vi direkt till morfar för att "fira" farsdag, sen direkt vidare till mormor för att fira min halv morfar!
Satt och kollade på mormors almenacka och kom på att det är den 14 idag, det vill säga min och Emils namnsdag haha, grattis till oss typ.
Simmade nästan en Kilometer idag tio längder ifrån en kilometer, jag gav faktiskt upp, jag var så äckligt trött så jag orkade inte heehe..

Nelly ville att jag skulle komma till Rottne och sova där inatt men jag orkar inte det heller, måste dessutom städa upp på rummet och byta i sängen. Det ser.. ah förjävligt ut.
Kom hem sent igår, gick och la mig direkt. Skulle sätta på tvn men så upptäcker jag att den inte funkar det är tredje tvn som går sönder för mig på typ 1½ år? förjävligt alltså..
Rebecca och jag var ju på TC och jobbade i garderoben igår, både hon och jag blev smått uppraggade haha det var kul att se henne ha lite dragkamp, speciellt när hon var repet.

Jag köpte nya skor igår, ååh vad sköna dom är! Inget dåligt köp måste jag säga hoho, bild på dem kommer senare!
Ska sätta igång med mitt rum nu, hujedamig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela