´

NYSTART

Publicerad 2010-11-08 09:26:45 i Allmänt

Hallådär era blåbär allt bra idag? Jamenunderbart! Skolan har börjat igen, lite mindre underbart men allting är som det ska. Killarna har damp som vanligt, och hon ja också som vanligt, annorlunda nej.

Körde igång dagen med väggtidningen som snart är klar, underbart. Hoppas på att vi gör någonting roligare nästa vecka.

Jag har smått panik, eller inte panik men jag känner mig dålig den här veckan. Har verkligen inte lust att ställa mig på vågen och se resultatet för den här veckan nej usch. Har inte rört på mig sen Oléo i onsdags, och ätit skräpmat hela helgen fyfan. Funderar på att hoppa vägningen och bara köra stenhårt den här veckan, tycker det låtet som en bra ide.
Missade simningen igår för att vi var i Kalmar, boxningen var inställd pga höstlov och jag har inte fått röra på mig tillräkligt usch!

Idag ser jag bannemig helt sjuk ut, typ förkyld. Okej nej måste jobba!
hej

Kommentarer

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-08 13:32:41

hehe ja det blir väl bara massa jobb, imorgon ska jag nämligen till skolbänken igen och börja på nytt kapitell på matten :)

hur ser din vecka ut?

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-08 15:22:56

åh vad härligt å träna, skulle verkligen behöva göra det.. har ju gratis sim/gym från kommunen men blir aldrig så man går iväg :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela