´

Om mig och min vän

Publicerad 2010-11-29 17:46:55 i Allmänt

Jag har haft en liten sak på hjärnan en väldigt bra stund nu, ett par dagar sådär.

Hur stor är risken att man träffar någon som är precis som en själv när man börjar högstadiet? Jo väldigt liten. Jag hade väldigt mycket tur, om man nu kan tycka att det är tur att man stöter på en Emeiliax2? Nej men jag träffade min vän Nelly.

Hon - fyller år tre dagar innan mig.
Hon - Gillde/gillar My chemical romance som jag var galen i.
Hon - Var lika omogen som jag.
Hon - Skrattade åt min skämt och hade min humor.

Jag menar, hur stora är oddsen?

hee

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-11-29 19:53:50

sv: HIHI JAG VET :D du känner mig ;> Och millis - jag har väldigt mycket tur som träffade dig <33

Postat av: bitte

Publicerad 2010-11-29 22:40:56



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela