´

Outdoors

Publicerad 2010-11-24 17:08:29 i Allmänt

Hellueveryone!
Jag är hemkommen från skolan, för cirka en timma sen. Pappa är i norrhult med Magoo och mamma är inne i stan och väger sig. Alla gör någonting men Mysko och jag är hemma. Jag hade tänkt att vara lite duktig och ta med honom ut på en liten promenix. Det var ett tag sen jag gjorde det själv nu, måste skärpa mig med min "Feghet" nej, men det är så sjukt tråkigt att vara ute själv. Men skönt är det.

Owell, jag ska försöka nu i alla fall.
Påtal om försöka så försökte jag föra över ett par bilder fron mobilen till datorn, gick ju lika bra som alltid - inte. Får försöka sen när jag kommer in igen!

Hör av mig sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela