´

powerwalk

Publicerad 2010-11-01 20:14:47 i Allmänt

Hallå finisar, allt väl ikväll?
Vilken dag det har varit, trots att jag vaknade klockan elva idag så har jag hunnit med sjukt mycket känns det som. Städade mitt rum, sen gick jag ut en sväng med Emil, gick en runda på ca en timme. Sen träffade jag Amanda, vi gick ner till ica och köpte cola och godis sen gick vi hem till mig och la oss framför tvn och tjockade oss, tyckte jag var lite välförtjänt för det hihi!
Min babe gick just hem och jag sitter med två mackor och trycker i mig det.
Taggar Rottne imorgon igen, förstår inte vad som har hänt med mig och Rottne haha, men det är ju klart när min finis bor där, klart man måste dit liksom! Får se vad vi hittar på, lär väl gå runt ute hela dagen som vi alltid gör, ja det är mys.
Min mobil började fucka totalt innan, fick ett sms och kunde varken låsa mobilen, gå tillbaka eller stänga av den. Sjukt! Hur jag ska klara mig med den i ett år till får vi se hur det går!
Ska lägga mig i sängen och kika klart på Beck som snart är slut sen ska jag ta en snabb dusch med tanke på att jag blev genomsvett efter vår "Powewalk" haha! 

puss

Kommentarer

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-01 20:22:21

ååååh loooooov <3 Jag vill också till skolan :(

Postat av: Sophia4430

Publicerad 2011-05-18 11:06:04

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela