´

räknar neråt

Publicerad 2010-11-28 13:28:32 i Allmänt

Fel att säga godmorgon, men jag gör det ändå.
Godmorgon allihopa, meningslöst men vafan någon måste ju.
Somnade vid två eller någonting igår, låg som en liten isbit i sängen med en filt och två täcken över mig. Sen kommer mamma upp och ställer en värmefelkt utanför min dörr, öppnar dörren och går in och slänger över ett till täcke över mig. Haha, fattar ni hur kallt det var i huset igår? Helt sjukt.
Somnade gott i alla fall efter ha pratat med emil i två timmar och 26 minuter. Oj, insåg inte igår att det var så länge, kändes som en halvtimme..
Jag vaknade vid halv ett idag, oj tänkte jag för det kändes som klockan var tio.


Känner mig söt idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela