´

Stort grattis älsklingsKusin

Publicerad 2010-11-16 13:22:02 i Allmänt

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA KUSIN PÅ 17 ÅRS DAGEN, inte kan man tro att det bara skiljer tre månader på mig och Rasmus haha!

Fyfan vad ont det gör i mina tänder, helt sjukt alltså.
Jag har lust att ta samma buss som rebecca hem, orkar inte sitta här längre utan att göra någonting. Jag ser inte fram emot våra dagar i skolan de följande två veckorna.. Vi kommer till ochmed få gå längre i skolan någon dag, varför liksom..
Måste försöka fixa iordning på min uppgift vi fick idag, har typ två veckor på mig så det är lunch!

Time to go! puss

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-11-17 21:26:32

Hur kommer det sig att du har ont i tänderna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela