´

Kommentarer

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-22 10:14:52

Åh vilken underbar tapet :D



min helg har varit jätte härlig, hur var din?

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-22 12:23:03

haha okej men den var super snygg :D

härligt, gjort nå speciellt?

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-22 13:17:09

hehe okej (;

åkte till killen i fredag så är kvar här, vi va till ikea på lördagen så jag har gjort lite jul hos han medan han fick skruva å spika i badrummet :) annars har de bara vart mys (:

Postat av: emelie

Publicerad 2010-11-22 16:01:09

snacka om att dina nagalar lyser upp bilden, I like it :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela