´

attans

Publicerad 2010-10-16 19:29:48 i Allmänt

När man väl tar bort badkaret och sätter dit en dusch så blir man badsugen? Alltså vad är det här, just nu känner jag att det kunde varit det räddande tidsfördrivet i mitt liv!
Jag har legat i sängen sen jag kom hem idag vid klockan halv ett eller något. Jag sov en stund vaknade vid fyra och sen åt jag typ tacos. Jag börjar ångra att jag drack de där ciderna igår, för huvudet spränger som en jävla bomb.
Jag ligger hemma en lördagkväll, ensam, sugen på dipp, morötter och gurka typ. Ica stänger om en halv timme och jag orkar inte gå upp ur sängen, klä på mig och ta mig ner för den där backen som är ca 300 meter. Pappa är inte villig att hjälpa mig heller med tanke på att han har varit där 2 gånger redan, men jag kan fixa det här. Kanske, jag gör bara egen dipp, som inte kommer gå med tanke på att vi säkert inte har någonting att göra dippen av!

Oj, vilket lidande inlägg, då är det passande att lägga till att jag har träningsverk från - bowlingen, boxningen och simningen!

Kommentarer

Postat av: hannas blogg

Publicerad 2010-10-16 20:06:05

hahhaha, låter jobbigt!!! verkar som du fått ditt dipp nu iaf? sv: hihi jasså & det är ju såå gott!! detsamma fina du!

Postat av: danila

Publicerad 2010-10-16 20:40:19

kolla in min nya blogg :D och kommentera :) <3

Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Publicerad 2010-10-16 20:52:28

härligt de:)

ikväll blir det bara ta de lugnt:)

Postat av: sophie

Publicerad 2010-10-16 20:55:10

ingen fara :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela