´

Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-10-08 21:30:32

SV; Haha låter inte kul ;D

Min dag har varit bra, din då? :)

Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Publicerad 2010-10-09 09:46:31

Jag har inte planerat något så jag tar det som de kommer :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)

Postat av: cattiseriksson

Publicerad 2010-10-09 11:14:10

Tack så mycket, jo just nu har det varit ganska svårt osv.. Men jag står på benen och kämpar in i det sista..



Härligt att det är bra med dig, hur ser din kväll ut? Kram

Postat av: daria

Publicerad 2010-10-10 22:23:13

sv: varsegod! kul att du hade besöksrekord :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela