´

Dipp, morötter, gurka

Publicerad 2010-10-16 22:57:13 i Allmänt


kände för lite hemma mys ikväll, så jag smet ner till ica och köpte morötter och två sortes dipp. Jätte gott var det.
Sen cyklade jag bort till fritidsgården en stund, men var så äckligt trött så gick hem efter typ en timme. Spelade biljard med Axel innan jag gick. Nu ligger jag i sängen och kollar på Boomerang - tecknat i mitt hjärta.
Imorgon kommer min bror och hans sambo hit mycket trevligt, Emelie och jag skulle ta en tur i deras nya bil som de var och hämtade i Malmö idag. Inte mycket mer att säga om dagen eller mycket annat heller för den delen.
Ha det fint alla kära läsare!

Kommentarer

Postat av: EmbLeM

Publicerad 2010-10-17 00:44:50

Sv: Hehe ja och det roliga är att det är så himla många som säger det oxå :P men bara på nätet, inte i live till vardags :P

Postat av: Johanna & Sandra

Publicerad 2010-10-17 11:08:12

(sv) Jaha okej så bra, mums det där är riktigt gott!



Kram :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela