´

en dag som dendär

Publicerad 2010-10-28 08:46:23 i Allmänt

godmorgon allihopa sovit gott? Det har jag verkligen gjort men jag var fruktansvärt utslagen idag på morgonen när jag vaknade och jag körde samma gamla vanliga när mamma ringde "mm.." Sån är jag!
Gårdagen var fantastisk, eller inte dagen utan kvällen. Helt galen, men ingenting jag tänker berätta om för varken bloggen eller någon annan nejnej här stannar det! Önskar bara att det vore så lite oftare.

Sitter just nu i skolan och har svenska, helt tyst i klassrummet, väldigt stor skillnad mot nian där allt och alla pratade som om det vore stora diskutioner. Tror det blir lite annorlunda nu när vi alla har varsin dator att roa oss med, vi hinner liksom inte med att prata med varandra.
Kör på riktigt slapp stil idag, mjukisbyxor, linne och skjorta, sjukt sexy förtusan! Tur att jag inte tog mina kängor till mjukis byxorna, för då hade allt och alla verkligen sprungit och dreglat efter mig hihi, sarkastiskt värre!

Idag är veckans nest bästa dag, det vill säga träning ååh underbara träning! Vet inte om jag skrev det igår men på en vecka gick jag ner 8hg så jävla gödigt!
Nä, nu måste jag lämna bloggen och återgå till mitt arbete!
CIAO

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-10-28 10:20:53

fin blogg :)

Postat av: frida

Publicerad 2010-10-28 10:36:57

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela