´

Intervjuer

Publicerad 2010-10-26 18:53:27 i Allmänt

Hallådär mina finisar hoppas allt är bra med er, jag har inget minne om jag har uppdaterat någonting idag men jag tror inte jag har gjort det.
Jag är äntligen hemma från skolan/stan. Tog en runda på stan tillsammans med Jakob, Elin och Rebecca sen stund innan vi åkte hem lite mysigt faktikst.

Kom hem för en stund sen, så nu har jag just ätit lite och jag ska försöka ropa hit pappa så jag kan göra den där intervjun med honom, och även en med mamma! Får se hur det går med tanke på att jag aldrig har intervjuat någon innan!

Ska även ner till gården en stund sen tror jag. Om jag inte stannar hemma i värmen för jag orkar nog inte gå ut.. Får se lite hur jag gör!

ha det bra tills vi hörs nästa gång!
Big hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela