´

Jag och min bruna period

Publicerad 2010-10-11 20:32:06 i Allmänt

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta när man ser bilderna.


Skratta för att jag genomgick den där förbannade hårbehandlingen som varken var bra för plånboken eller håret



Gråta för att jag faktiskt saknar mitt bruna extremt långa hår - dock med löshår i men i alla fall.

Det dumma är att jag inte har råd att göra samma sak mot håret igen, det slits ju så förbannat! Nej, once black, always black


Men visst är det snyggt?

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-10-11 22:48:56

haha, min sexiga färgning också.

Postat av: daria

Publicerad 2010-10-11 22:57:38

sv: tack!! hoppas din dag har vart bra :)

och ditt hår åh det va jättefint :)

Postat av: Laila♥

Publicerad 2010-10-11 23:23:32

nawh :) Ska lägga mig och sova nu, vi kan snacka mer imorgon <3 Natti natti

Postat av: ÅSA

Publicerad 2010-10-12 08:50:15





God morgon :D



Nee jag har inga planer för dagen =/ hmm. Vet du något man kan hitta på :P hehe



Vad ska du göra idag då?

Postat av: ÅSA

Publicerad 2010-10-12 08:54:56



hmm ja, i så fall blir det väll o gå ut sen. Städa gjorde jag igår :P



Okej :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela