´

Kommentarer

Publicerad 2010-10-12 21:45:30 i Allmänt

Gud, jag gör verkligen inte annat än bloggar, svarar på kommentarer och typ kollar facebook vilket liv.

Kom just in, var ute en sväng sen skjutsade jag hem Tobias på min ny pimpade cykel som jonatan fixade yey sten tuff!
Cp kallt är det ute också, trodde öronen hade frusit till is när jag kom in inte lika nice kanske.
Försöker få en sörjande Emil till att bli på bättre humör, förbannade hockey bara gör alla på dåligt humör haha!
Tur att man inte är sportslig av sig.

Funderar på att lägga mig i sängen och vänta ut morgondagen, eller om jag ska leka i photoshop hm.
Sätter nog på tvn och leker i photoshop samtidigt, låter som en underbar ide tycker jag!

Är ledig imorgon som alla andra onsdagar! Skolan var helt crazy, gud jag ville bara därifrån ett tag. Smet ner på stan med Rebecca och Måns för att leta efter ett kort som Rebecca skulle köpa. Sen smet vi in på donken och köpte varsin äppelpaj - fy millan men det var faktiskt fyra veckor sen.

hihi

hörs senare kanske
puss

Kommentarer

Postat av: ´ SandraSvanström

Publicerad 2010-10-12 21:51:59

svar att bowla är så jäkla kul :)

hoppas de går bra då:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-12 21:54:20

sv; okej, det låter bra :) det är okej med mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela