´

pizza

Publicerad 2010-10-06 21:17:22 i Allmänt

Hemkommen från tonår där vi bakade pizza det blev fruktansvärt gott men jag var inte så hungrig.
Skrev även upp mig på bowlingen nästa onsdag, vem tackar nej till gratis bowling och donken efteråt? Jag kanske tackar nej till donken men jag menar gratis bowling - jatack?!

Skola.. Ja skola imorgon torsdag, av någon underlig anlening gillar jag inte torsdagarna i skolan. Men man överlever väl. Boxning imorgon igen älskare! Det är allvarligt talat det bästa med torsdagarna - träningen. H
Snart helg igen, känns som det var helg i förgår? Fast det var det ju nästan.

Nu ska jag hoppa ner i sängen, dra täcket över huvudet och försöka sova, kolla så att klockan är ställd - 05.45 och sen stiga upp igen för att ta bussen 07.05 om jag inte åker bil.
Dags att förverkliga mina planer för kvällen- godnatt.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-10-06 21:59:31

jag vet inte om jag tar direkt buss från växjö till braås imon, eller om jag ska hem mellan. för ska träffa sara och hon är lite förutsägbar just nu men messar dig imon hur jag gör:D

Postat av: Jonahastri

Publicerad 2011-06-30 11:52:37

Great site

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela