´

proud

Publicerad 2010-10-24 14:08:27 i Allmänt

Åh så stolt jag är nu när man är hemmkommen från simningen. Vet inte riktigt hur långt jag simmade men det var ju några 25meters längder i alla fall!
Åkte ner till ica efteråt och köpte pepparkakor så jag ska ner och koka kaffe och sen njuta av sista dagen innan nya veckan och dessutom sista veckan i skolan tills det är höst lov wihu. 

Gick bort till rebecca igår som ni vet, vi satt med varsin dator i knäet hela kvällen riktigt mysigt. Satte på new moon också men jag hann inte se hela eftersom att smartisen hade glömt sätta i laddsladden till datorn, men jag får ta och sno tillbaka sista delen av filmen och samtidigt kolla på eclipse.

nej, mot kaffe och pepparkakorna WOOH

Kommentarer

Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Publicerad 2010-10-24 14:45:25

Haha nice :)

Postat av: Besart

Publicerad 2010-10-24 15:16:51

Har städat och grillat! :P

Kollar på tv nu :) Allt bra ?

Postat av: Bessy

Publicerad 2010-10-24 16:16:15

hahah det blir stökigt igen efter en minut xD

vad bra :)

Postat av: Bessy

Publicerad 2010-10-24 16:29:09

Simning är nice!:)

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-10-24 17:37:34

härligt !! Nått speciellt som hände då?

Postat av: Theodoroline

Publicerad 2011-03-22 08:46:16

I love guest books, keep up the good work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela