´

så stolt

Publicerad 2010-10-31 15:05:51 i Allmänt

Simmade ca en kilometer idag - stolt kan man känna sig då tycker jag!
Så nu förtjänar jag en vilostund i min stooora säng helt ensam med en påse godis och en stor kopp varm te gillas.
Jag är så stolt över mamma som orkar simma så mycket och så långt trots hennes vikt och dåliga kondition tihi.
Ögonen går i kors, och det gjorde de när jag körde hem också pappa frågade om jag såg hihi jag förnekade, okej nej jag somnar inte när jag kör bil för det är alldeles för spännande men jag var trött, och tröttare blev jag när jag klev ur bilen och var tvungen att gå upp för alla trappor. Owell, ikväll blir en stolt kväll och imorgon börjar lovet - wonderful. Nu ska jag sova en stund och tjocka mig lite, ja jag förtjänar det!


MAJS

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-31 16:53:08

svar; Thanks! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela