´

skäms på mig!

Publicerad 2010-10-25 19:53:46 i Allmänt

Usch jag har verkligen dåligt samvete för att jag har börjat sköta bloggen så dåligt! Måste försöka bättra mig med fler intressanta inlägg och många flera bilder. Men det känns som att jag inte har tid med tanke på att jag kommer hem från skolan så förbannat sent, då är det liksom redan mörkt ute och då är det inte kul att ta bilder med en så dålig kamera som jag har, visst den duger till typ ego bilder och lätt tagna bilder, men det är inte kul längre.

Dock finns det så mycket man vill ha här i livet, men jag har just lärt mig att man varken kan ha allt eller få allt. Önska kan man göra så mycket man vill, men vad hjälper det när man vet att man inte kommer få det.

Kommentarer

Postat av: Besart

Publicerad 2010-10-26 11:50:19

Hahah Tack återigen ;)

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-10-26 18:31:36

Vad bra (:

annars då? går allting som det ska ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela