´

so cute

Publicerad 2010-10-26 20:25:57 i Allmänt

Var hemma hos mormor en sväng och hämtade en mugg hon hade målat till mig. Ja min mormor målar porslin som en galning och det blir ursnyggt. Hon målade två böcker av porslin till mina högstatielärare när jag slutade nian, en av dem hade kommit fram till mormor på braås dagen och frågat om det var hon som hade målat, mormor hade blivit så glad. Funderar på om jag ska spara duschen till imorgon eller om jag ska joina den ikväll. Hade ju varit lite skönt faktiskt men jag vet inte.
Sitter nermyst i soffan och glor på disney channel, jag vet jag låter som en tio åring men det är fedt najs!

Kände åter igen att det här var ett onödigt inlägg. Men owell, what to do! Imorgon kanske man tar sig för att fota lite om det är fint väder, så hoppas på det bästa. Jag är ju som sagt ledig imorgon som vanligt!


ha det fint mina läsare!

Kommentarer

Postat av: Albinruna

Publicerad 2011-03-13 14:51:36

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela