´

Kommentarer

Postat av: moa- en blogg i bilder.

Publicerad 2010-10-27 12:28:20

häftiga bilder!



skulle vilja be om lite hjälp då jag precis startat en ny blogg...

allaandra.blogg.se- är bloggen för dig som bara vill skriva av dig och läsa om andras upplevelser! Du kanske precis har gått ur ett förhållande eller förlorat någon? Du kanske precis fått nytt jobb eller firat ett år med din pojkvän? Allt du gör är att du skickar ett mail till "[email protected]" och du väljer helt själv om du vill vara anonym eller inte. Alla mail läses igenom men jag kan inte garantera att alla kommer upp på bloggen! Lämna gärna respons också! Tar emot alla förslag.



tack på förhand!<3

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-27 19:54:20

Millaaaan, för fan! Porrbilder kan du gärna hålla för dig själv!! Det lägger man inte ut i bloggen =/

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-27 20:03:21

haha vet inte vad du ser som porr, men det här var inte porr för mig alla fall <;

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-28 21:08:03

Försök till porrbilder om det duger?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-28 21:09:56

emelie; inte det jag syftade på alla fall ;d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela