´

sug

Publicerad 2010-10-29 17:10:12 i Allmänt

Åh vilken jobbig dagjävel. Inte själva skolan utan det där jävla felet med min mage som jag inte vet vad det är.
Kan säga så mycket som att jag "skolkade" sista lektionen för att magen mobbade mig till döds och lite för att jag ville umgås med mina fna flickor nelly och agnes.
Smet iväg och solade istället, och jag tror en av världens sötaste hundar var där, guud så söt! En yttepytte lien mops sprang runt på golvet och nöffade och nosade på mina byxor. Kände för att smuggla ner den i väskan som var tung och proppfull av idrottskläder och en dator.
Jag upptäckte just att det brändes fruktansvärt på bröstet så jag tror att kläderna åker av en stund för att kika lite på min "snygga bränna" haha så gay!
Inga planer för ikväll, sängen lockar fruktansvärt!

ha det fint tills vi hörs!

I can not stand to be hurt more, aoch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela