´

Wakkooo

Publicerad 2010-10-08 16:23:51 i Allmänt

Idag när jag var påväg till bussen ser jag en utlänning på andra sidan vägen som går och stirrar på mig. Han börjar skrika på mig och frågar om jag pratar engelska jag svarar inte sen går han över gatan och börjar ställa frågor till mig- bor du i växjö, om jag har någon kompis, och att kvinnor och män är menade att vara vänner sen säger han att jag kan bli hans nya vän, och att han kan komma hem till braås och hälsa på mig. Jag sa att jag inte hade tid att prata för att jag skulle med en buss. Så sa han att han kunde köra mig hem eftersom att han "också" skulle till Braås och pekade på sin bil. Men jag sa att jag har en kompis som väntar på mig vid bussen så jag var tvungen att gå. Sen bad han mig stanna och prata och sätta mig i bilen för att få skjuts hem. Men sa återigen "ursäkta men jag måste faktiskt gå, jag är ledsen. Trevligt att träffas" sen gick jag.


vilken upplevelse kan ni tänka er mig som inte ens pratar engelska haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela